Benvinguts i benvingudes a CorAvant

La Fundació CorAvant

La Fundació CorAvant es va constituir amb l’impuls de l’Associació de Cardiopaties Congènites (AACIC) amb la finalitat de garantir la prestació de serveis d’atenció directa a les persones amb cardiopatia congènita, a les seves famílies i als professionals de la xarxa pública i privada de serveis de Catalunya que tinguin relació amb el món de les cardiopaties congènites des del context no clínic.

L’AACIC va aprovar l’any 2006 la creació d’una fundació. Finalment CorAvant es va constituïr l’any 2008 amb l’objectiu d’assumir tots els serveis d’atenció directa que l’AACIC porta desenvolupant al llarg de 20 anys per tal de garantir-ne la seva continuïtat i poder ampliar els serveis, donant resposta a les noves necessitats que apareixen en l’àmbit de les cardiopaties congènites.

La Fundació CorAvant i l’AACIC treballen de la mà perquè ambdues entitats tenen com a objectiu la millora de la qualitat de vida de les persones amb cardiopatia congènita: la Fundació s’encarrega dels serveis d’atenció directa i l’associació es centra en el desenvolupament i execució de projectes de voluntariat, participació i sensibilització i informació vers les cardiopaties congènites.

Aquest estiu, desconnecta uns dies

L’agost, segurament, serà ben diferent del que havies imaginat. Mascareta, distància de seguretat d’1,5 metres i higiene de mans freqüents són les instruccions que ja fa mesos que segueixes i durant l’estiu no pots abaixar la guàrdia: t’has de seguir protegint, a tu i a les persones del teu voltant.

Des de l’equip de l’AACIC i la Fundació CorAvant t’animem a desconnectar uns dies, a canviar la teva rutina diària, descansar, canviar d’aires i connectar amb tu. Aprofita aquests dies per fer allò que tant t’agrada i que el teu dia a dia acadèmic i/o laboral t’impedeix destinar-hi totes les hores que voldries.

Recorda: evita les aglomeracions de gent, hidrata’t i tingues sentit comú.

L’AACIC i la Fundació CorAvant desconnectem del 8 al 26 d’agost

Durant aquest període, si tens qualsevol urgència pots trucar-nos al 617 32 56 81 i t’atendrem al més aviat possible.

Ens retrobem al setembre!

La Fundació CorAvant es centra en els joves i adults com a beneficiaris principals dels projectes durant el 2019

Durant el 2019, la Fundació CorAvant:

• Hem acompanyat i donat suport psicosocial a joves i adults amb problemes de cor i a les seves famílies, en les situacions que els amoïnen i preocupen per poder desenvolupar el seu projecte de vida.
  • Hem format part del projecte Aventures.Cor, les colònies terapèutiques i inclusives de Nadal, Setmana Santa i Estiu, adreçades a infants i adolescents.
  • Hem fomentat i realitzat projectes de recerca.
  • Hem impulsat el projecte Cors Valents de suport als infants amb cardiopatia congènita en situació de refugiats.
  • Hem creat el projecte Cos i Ment, taller destinat a joves i adults amb cardiopatia.
  • Hem sumat esforços amb l’AACIC en les campanyes de sensibilització per promoure la visibilitat de les persones amb aquestes patologies.
  • Hem elaborat el Pla estratègic per als propers cinc anys.

Consulta la Memòria 2019 de la Fundació CorAvant o descarrega-te-la