del portal web de la FUNDACIÓ DE CARDIOPATIES CONGÈNITES

Informació Corporativa

En virtut de la Llei 34/2002, de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic, informem que la present Web és propietat de FUNDACIÓ DE CARDIOPATIES CONGÈNITES amb domicili situat en Carrer Martí i Alsina, núm. 22, local. 08031, Barcelona i adreça de correu electrònic info@aacic.org

Protecció de Continguts

Tot el contingut de la present pàgina Web, inclosos els textos, marques, signes distintius logos, imatges, gràfics i dissenys, són propietat de FUNDACIÓ DE CARDIOPATIES CONGÈNITES i estan protegits per la legislació vigent en matèria de Propietat Intel·lectual. En cap cas l’accés al portal per part de l’usuari li atorga dret sobre aquest contingut, ni tan sols per a la seva mera reproducció per a ús personal.