Contacta amb nosaltres

La seu central de l’AACIC CorAvant és a Barcelona. Tenim delegacions a Girona, Tarragona, Terres de l’Ebre i Lleida.

AACIC CorAvant – Seu central de Barcelona

Adreça: Carrer Martí i Alsina, núm. 22, local. Barcelona.
Telèfon: 93 458 66 53
E-mail: info@aacic.org
Horari d’atenció: de 9 a 17 hores

AACIC CorAvant – Delegació de Girona

Adreça: Local d’Entitats. Passeig d’en Pep Ventura, 1 baixos. Fornells de la Selva.
Telèfon: 685 274 405
E-mail: infogirona@aacic.org

AACIC CorAvant – Delegació de Tarragona

Adreça: Hotel d’Entitats. Carrer Pons d’Icart s/n local 2 Planta 6 (edifici pàrquing La Pedrera). Tarragona.
Telèfon: 661 255 717
E-mail: infotarragona@aacic.org

AACIC CorAvant – Delegació de Lleida

Adreça: Espai d’Entitats de Salut de Lleida (Gestió de Serveis Sanitaris – GSS) Carrer Henry Dunant, 1. Lleida
Telèfon: 661 255 717
E-mail: infolleida@aacic.org
Horari d’atenció: a hores convingudes amb cita prèvia.

També pots posar-te en contacte amb l’AACIC CorAvant omplint el següent formulari.

Nom i cognoms*

Població*

Correu electrònic*

Número de telèfon*

Missatge*

* camps obligatoris

La subscripció i l'enviament del següent formulari implica l'autorització de l'usuari a favor de FUNDACIÓ DE CARDIOPATIES CONGÈNITES per al tractament de les seves dades personals i de contacte, els quals queden incorporats en els sistemes d'informació titularitat de FUNDACIÓ DE CARDIOPATIES CONGÈNITES i la finalitat de la qual és la de poder posar-se en contacte amb nosaltres i atendre-li en el menor temps possible.

Així mateix, sol·licitem el seu consentiment amb la finalitat de mantenir-li constantment informat amb les nostres comunicacions.

En qualsevol moment vostè podrà exercitar els drets d’accés, supressió, rectificació, oposició, portabilitat i limitació, comunicant-ho per escrit amb indicació de les seves dades a en l’adreça de correu electrònic info@aacic.org

Per a més informació sobre la nostra Política de Privacitat, consulti el següent enllaç: http://fundaciocoravant.org/ca/politica-de-privacitat/