CorAvant et necessita

La pandèmia de la COVID-19 ha impactat fort a tots els nivells i també a la Fundació. Necessitem aconseguir 10.000 € per tal de garantir la continuïtat i la qualitat de tots els serveis i projectes que t’oferim.

Com pots ajudar-nos?

> Fes una donació a partir de 5 euros i et podràs desgravar fins a un 80% a la declaració de Renda de l’any que ve.

Dona ara

Com ja saps, la Fundació treballa amb aliança amb l’Associació de Cardiopaties Congènites (AACIC). L’Associació, amb l’objectiu de captar fons per a garantir la continuïtat i qualitat dels projectes i serveis que duu a terme, ha engegat una campanya de regals solidaris per Nadal.

> Col·labora amb la campanya de regals solidaris i els protagonistes d’aquest Nadal: el Bateguet i les mascaretes solidàries.

Fes la teva comanda de Bateguets i mascaretes solidàries

> Difon la nostra iniciativa entre la teva família, amistats, companys i companyes de feina, veïns i veïnes…

• Segueix-nos a Facebook, Instagram i Twitter i així no et perdràs cap de les nostres publicacions per poder-les compartir

Volem seguir ben a prop teu per això, ara més que mai, BATEGUEM JUNTS!