Implica’t com a empresa

I contribueix a garantir la sostenibilitat i qualitat dels serveis destinats a les persones amb cardiopatia congènita

Si ets un empresari que et sents a prop de les necessitats dels més vulnerables i t’agradaria fer alguna col·laboració solidaria i/o desplegar el programa de Responsabilitat Social Corporativa, pots comptar amb l’AACIC CorAvant. En un dels apartats del nostre Pla Estratègic desenvolupem línies d’apropament a l’empresa privada per cercar sinèrgies que facilitin l’assoliment d’objectius comuns. Al llarg d’aquests anys, hem comptat i continuem fent-t’ho, amb empreses de diferents dimensions i amb diferents fórmules de col·laboració que contribueixen a garantir la sostenibilitat i qualitat dels serveis destinats als infants amb problemes de cor de naixement.

T’expliquem alguns exemples:

Patrocina una activitat
El patrocini pot ser directament a una acció, projecte o servei que despleguem a l’entitat com a resposta a les necessitats detectades en la població amb cardiopatia congènita. La Campanya de sensibilització amb la Festa del Cor al Tibidabo, els projectes als hospitals, les colònies terapèutiques, entre d’altres.

Pots col·laborar amb materials, cessió d’espais, despeses de difusió i publicitat, entre d’altres idees i propostes que ens pots fer arribar.

Implica els treballadors
La implicació conjunta entre l’empresa i els empleats és un projecte solidari amb un objectiu comú: reforçar vincles entre si.

Hi ha moltes formes d’implicar als treballadors, però te’n volem explicar dues:

– Fent voluntariat corporatiu: els treballadors que ho vulguin poden fer voluntariat amb l’AACIC CorAvant a través d’un percentatge d’hores del seu temps lliure i un percentatge d’hores que l’empresa li pot facilitar.

– Proposant projectes socials per a la captació de fons: entre els treballadors i l’empresa es dissenya un sistema de participació en la decisió de les accions de captació de fons pel finançament de projectes com, per exemple, realitzar petites aportacions economies a través de la nòmina dels treballadors que ho vulguin i l’empresa a través d’un percentatge dels beneficis, amb la compra de loteria de Nadal de l’entitat, comprant el mocador solidari de la Festa del Cor, entre moltes d’altres accions.

A l’AACIC CorAvant publiquem les col·laboracions amb les empreses a través dels materials de difusió i de divulgació i les gestionem segons la legislació actual de les donacions.

Fes un regal d’empresa solidari
Des de l’AACIC CorAvant posem a disposició dels empresaris i empresàries un seguit de material solidari perquè el regalin als seus treballadors.

Si voleu rebre més informació, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres.