Difon la realitat de les cardiopaties congènites

Tots i totes podem contribuir a difondre la realitat de les cardiopaties congènites a la resta de la societat.

Vine a les nostres festes i actes

Cada any des de l’AACIC CorAvant organitzem un seguit d’actes de sensibilització per a donar a conèixer la realitat de les persones amb una cardiopatia congènita. La Gran Festa del Cor al Tibidabo, l’Emociona’t a Port Aventura, Concerts solidaris, entre moltes d’altres accions a tot Catalunya.

Et convidem a que hi vinguis amb tota la família, amics i amigues, companys de feina. Pots consultar les properes activitats a la nostra agenda.

Comparteix el nostre missatge a les teves xarxes socials

A l’AACIC CorAvant som presents a les xarxes socials perquè volem que el nostre missatge arribi a molta gent i fer visible la realitat de les més de 40.000 persones que viuen amb una cardiopatia congènita a Catalunya.

T’animem a compartir amb la teva comunitat el nostre missatge.

Ens pots trobar a: