computer-2242263_1920

Explica’ns la teva història

Tens una cardiopatia congènita? El teu fill ha nascut amb un problema al cor? El teu germà o algun altre familiar proper a tu té una cardiopatia congènita? Has realitzat tasques de voluntariat amb nosaltres? Tens un alumne a la classe que té una malformació al cor de naixement? Ets un professional que té relació amb persones que tenen una cardiopatia congènita? Si has respòs afirmativament a una d’aquestes preguntes, t’animem a compartir la teva experiència.

Intercanviar experiències sempre ha estat la base de la nostra entitat perquè pensem que compartint vivències similars podem encoratjar a les persones que estan passant per una situació complicada a tirar endavant.

L’any 1994 una cinquantena de pares i mares a la Unitat de Cures Intensives de l’hospital compartien llargues estones d’espera fins que podien passar a visitar una estona els seus fills i filles. En aquestes estones, xerraven de com es trobaven, com es sentien, què pensaven… Parlant entre ells es van adonar que s’estaven ajudant a posicionar-se davant de la malaltia dels seus fills i filles. Així és com va néixer l’AACIC, l’Associació de Cardiopaties Congènites.

La Fundació CorAvant es va constituir amb l’impuls de l’entitat AACIC i amb la finalitat de garantir la prestació de serveis d’atenció directa a les persones amb cardiopatia congènita, a les seves famílies i als professionals de la xarxa pública i privada de serveis de Catalunya que tinguin relació amb el món de les cardiopaties congènites des del context no clínic.

Després de la celebració del vintè aniversari i l’edició de la Revista especial “20 anys d’històries com la teva”, vam decidir posar en marxa el blog “Històries com la teva”, un espai virtual on podràs trobar-hi diverses vivències personals narrades en primera persona relacionades amb les repercussions no clíniques de les cardiopaties congènites.

Si tu també tens una història per compartir, t’animem a fer-ho en aquest espai.

Explica’ns la teva història

Nom i Cognoms:

Correu electrònic:

Història:

Fotografia:

* camps obligatoris

De conformitat amb el que s'estableix en el Reglament (UE) 2016/679 de Protecció de Dades, l'informem que l'emplenament del següent formulari implica l'autorització de l'usuari a favor de FUNDACIÓ DE CARDIOPATIES CONGÈNITES per al tractament de les seves dades personals i de contacte, els quals queden incorporats en els sistemes d'informació titularitat de FUNDACIÓ DE CARDIOPATIES CONGÈNITES i la finalitat de la qual és la de poder contar la seva història.

Així mateix, sol·licitem el seu consentiment amb la finalitat de publicar, reproduir i difondre el seu contingut escrit (narració de la seva història particular amb aquesta malaltia) i gràfic (fotografies) en els seus canals de comunicació online (web i xarxes socials), sense límit temporal, i si escau, en La Revista pertanyent a l'Associació/Fundació.

En qualsevol moment vostè podrà exercitar els drets d’accés, supressió, rectificació, oposició, portabilitat i limitació, comunicant-ho per escrit amb indicació de les seves dades a en l’adreça de correu electrònic info@aacic.org

Per a més informació, consulti la nostra Política de Privacitat a través del següent enllaç: http://fundaciocoravant.org/ca/politica-de-privacitat/