Explica’ns la teva història

Tens una cardiopatia congènita? El teu fill ha nascut amb un problema al cor? El teu germà o algun altre familiar proper a tu té una cardiopatia congènita? Has realitzat tasques de voluntariat amb l’AACIC? Tens un alumne a la classe que té una malformació al cor de naixement? Ets un professional que té relació amb persones que tenen una cardiopatia congènita? Si has respòs afirmativament a una d’aquestes preguntes, t’animem a compartir la teva experiència.

Intercanviar experiències sempre ha estat la base de la nostra entitat perquè pensem que compartint vivències similars podem encoratjar a les persones que estan passant per una situació complicada a tirar endavant.

L’any 1994 una cinquantena de pares i mares a la Unitat de Cures Intensives de l’hospital compartien llargues estones d’espera fins que podien passar a visitar una estona els seus fills i filles. En aquestes estones, xerraven de com es trobaven, com es sentien, què pensaven… Parlant entre ells es van adonar que s’estaven ajudant a posicionar-se davant de la malaltia dels seus fills i filles. Així és com va néixer l’AACIC.

Després de la celebració del vintè aniversari i l’edició de la Revista especial “20 anys d’històries com la teva”, vam decidir posar en marxa el blog “Històries com la teva”, un espai virtual on podràs trobar-hi diverses vivències personals narrades en primera persona relacionades amb les repercussions no clíniques de les cardiopaties congènites.

Si tu també tens una història per compartir, t’animem a fer-ho en aquest espai.

Explica’ns la teva història

Nom i Cognoms:

Correu electrònic:

Història:

Fotografia:

A l'enviar aquesta història, autoritzo a l'AACIC a publicar, reproduir i difondre el seu contingut escrit i gràfic als seus canals de comunicació online (web i xarxes socials), sense límit temporal, i, si 'escau, a publicacions impreses.

A l'enviar aquesta història, dono permís a l'AACIC a difondre i enviar el seu contingut (escrit i gràfic) a l'associació Kurere, palabras que curan, entitat que promou l'intercanvi d'experiències i d'històries positives, perquè pugui compartir-la a la seva plataforma www.kurere.org. Aquesta plataforma és totalment gratuïta, sense ànim de lucre i d'àmbit internacional, amb la missió de donar la major visibilitat possible a testimonis positius i de superació davant les adversitats en l'àmbit de la salut.

*camps obligatoris