Explica’ns la teva història

Tens una cardiopatia congènita? El teu fill ha nascut amb un problema al cor? El teu germà o algun altre familiar proper a tu té una cardiopatia congènita? Has realitzat tasques de voluntariat amb nosaltres? Tens un alumne a la classe que té una malformació al cor de naixement? Ets un professional que té relació amb persones que tenen una cardiopatia congènita? Si has respòs afirmativament a una d’aquestes preguntes, t’animem a compartir la teva experiència.

Intercanviar experiències sempre ha estat la base de la nostra entitat perquè pensem que compartint vivències similars podem encoratjar a les persones que estan passant per una situació complicada a tirar endavant.

L’any 1994 una cinquantena de pares i mares a la Unitat de Cures Intensives de l’hospital compartien llargues estones d’espera fins que podien passar a visitar una estona els seus fills i filles. En aquestes estones, xerraven de com es trobaven, com es sentien, què pensaven… Parlant entre ells es van adonar que s’estaven ajudant a posicionar-se davant de la malaltia dels seus fills i filles. Així és com va néixer l’AACIC, l’Associació de Cardiopaties Congènites.

La Fundació CorAvant es va constituir amb l’impuls de l’entitat AACIC i amb la finalitat de garantir la prestació de serveis d’atenció directa a les persones amb cardiopatia congènita, a les seves famílies i als professionals de la xarxa pública i privada de serveis de Catalunya que tinguin relació amb el món de les cardiopaties congènites des del context no clínic.

Després de la celebració del vintè aniversari i l’edició de la Revista especial “20 anys d’històries com la teva”, vam decidir posar en marxa el blog “Històries com la teva”, un espai virtual on podràs trobar-hi diverses vivències personals narrades en primera persona relacionades amb les repercussions no clíniques de les cardiopaties congènites.

Si tu també tens una història per compartir, t’animem a fer-ho en aquest espai.

Explica’ns la teva història

Nom i Cognoms:

Correu electrònic:

Història:

Fotografia:

A l'enviar aquesta història, autoritzo a CorAvant a publicar, reproduir i difondre el seu contingut escrit i gràfic als seus canals de comunicació online (web i xarxes socials), sense límit temporal, i, si 'escau, a publicacions impreses.

*camps obligatoris