Fes una donació a la Fundació

Necessitem la teva ajuda, no podem prescindir de cap batec!

La teva donació finançarà els projectes i serveis d’atenció directa als infants i joves amb cardiopatia congènita i a les seves famílies. Les donacions ens ajuden a complementar el finançament de la nostra tasca.

Número de compte de la Fundació CorAvant: ES42 0182 7301 7902 0020 1965

A l’assumpte indica-hi: DONACIO + NOM I COGNOMS

Omple el següent formulari i tramitarem el teu certificat de donació:

Nom i cognoms*

Domicili*

Codi postal*

Població*

Telèfon*

Correu electrònic*

DNI*

Tipus de donació*

Especifica la quantitat que vols aportar*

Si vols fer una donació periòdica, indica'ns la periodicitat i el teu número de compte bancari

* camps obligatoris
** deduccions fiscals a partir del 2016 per les donacions a la Fundació CorAvant
Les persones físiques que realitzin donacions tindran dret a la deducció del 75% dels primers 150€ de la donació i el 30% de la quantitat restant. La deducció té un límit del 10% de la base liquidable de l'impost. Les entitats jurídiques tenen una deducció del 35% de la seva aportació segons els límits legals vigents. Les donacions fidelitzades durant un mínim de 3 anys, tenen dret a una deducció de l'Impost de Societats del 40%.

La subscripció i l'enviament del següent formulari implica l'autorització de l'usuari a favor de FUNDACIÓ DE CARDIOPATIES CONGÈNITES per al tractament de les seves dades personals i de contacte, els quals queden incorporats en els sistemes d'informació titularitat de FUNDACIÓ DE CARDIOPATIES CONGÈNITES i la finalitat de la qual és la de poder gestionar i tramitar el seu certificat de donació.

Així mateix, sol·licitem el seu consentiment amb la finalitat de mantenir-li constantment informat amb les nostres comunicacions.

En qualsevol moment vostè podrà exercitar els drets d’accés, supressió, rectificació, oposició, portabilitat i limitació, comunicant-ho per escrit amb indicació de les seves dades a en l’adreça de correu electrònic info@aacic.org

Per a més informació, consulti la nostra Política de Privacitat a través del següent enllaç: http://fundaciocoravant.org/ca/politica-de-privacitat/