Fes una donació a les colònies terapèutiques Aventures.Cor

Els nostres nens i nenes són un col·lectiu de risc i, per tant, han de mantenir les mesures de seguretat molt més estrictament que la resta. Enguany no podran realitzar activitats grupals per la situació que estem vivint.

Ens ajudes a cobrir 3.000 € per a garantir la continuïtat de les Aventures.Cor virtuals?

Adaptar les nostres colònies terapèutiques a format virtual i ampliar la periodicitat implica un cost pròxim als 10.000 €. Ja hem aconseguit 7.000 €, ens ajudes a cobrir els 3.000 € restants?

Amb la teva aportació evitarem riscos

Número de compte: ES42 0182 7301 7902 0020 1965

Concepte: Donació Aventures/Nom i cognoms

Ara també ens trobaràs a Bizum amb el codi 00802 i buscant per la Fundació Privada CorAvant Cardiopaties

*deduccions fiscals a partir de l’1 de gener de 2020. Les persones físiques que realitzin donacions tindran dret a la deducció en l’Impost sobre la Renda de les Persones Físiques, del 80 % pels primers 150 euros. A partir de 150 euros, la deducció és del 35% o del 40% si en els dos exercicis anteriors s’haguessin realitzat donacions amb dret a deducció a favor de la mateixa entitat. La deducció té un límit del 10% de la base liquidable de l’impost. Les entitats jurídiques tenen una deducció del 35% de la seva aportació segons els límits legals vigents. Les donacions fidelitzades durant un mínim de tres anys, tenen dret a una deducció en l’Impost de Societats del 40%.

Ells i elles segueixen confinats

Després de diverses converses amb els metges que formen part del Comitè Científic de l’entitat, amb les famílies i amb els infants i adolescents que participen cada any a les Aventures.Cor, hem decidit no fer les colònies presencials (Aventures.Cor) i, com a alternativa, hem creat una fórmula virtual que ja provem durant les vacances de Setmana Santa i s’ha repetit periòdicament a causa del gran èxit.

Realitzem els campaments virtuals durant el mes de juliol amb una programació d’activitats molt emocionants, però també amb els objectius terapèutics de les edicions dels anys anteriors.

Projecte Aventures.Cor

Descobreix el projecte Aventures.Cor