Qui som?

La Fundació Coravant es va constituir amb l’impuls de l’Associació de Cardiopaties Congènites (AACIC) amb la finalitat de garantir la prestació de serveis d’atenció directa a les persones amb cardiopatia congènita, a les seves famílies i als professionals de la xarxa pública i privada de serveis de Catalunya que tinguin relació amb el món de les cardiopaties congènites des del context no clínic.

AACIC va aprovar l’any 2006 la creació d’una fundació. Finalment CorAvant es va constituïr l’any 2008 amb l’objectiu d’assumir tots els serveis d’atenció directa que l’AACIC porta desenvolupant al llarg de 20 anys per tal de garantir-ne la seva continuïtat i poder ampliar els serveis, donant resposta a les noves necessitats que apareixen en l’àmbit de les cardiopaties congènites.

La Fundació CorAvant i l’AACIC treballen de la mà perquè ambdues entitats tenen com a objectiu la millora de la qualitat de vida de les persones amb cardiopatia congènita: la Fundació s’encarrega dels serveis d’atenció directa i l’associació es centra en el desenvolupament i execució de projectes de voluntariat, participació i sensibilització i informació vers les cardiopaties congènites.