Organització

La Fundació CorAvant està composta per un Patronat i un equip tècnic i de gestió format per professionals de l’Associació de Cardiopaties Congènites (AACIC)

La Fundació CorAvant

Organigrama Fundació Coravant 2018

Patronat de CorAvant

La representació, el govern i l’administració de la Fundació corresponen al Patronat.

Està format per un mínim de cinc i un màxim d’onze Patrons/es, d’entre els quals hi ha un president, un secretari (pot ser o no ser patró) i els vocals.

Griselda Fillat

Griselda Fillat Riberas
Pensionista (anteriorment, professora d’alemany i castellà).
Patrona.
Presidenta de la Fundació CorAvant des del gener de 2018.

Sóc afectada de cardiopatia congénita i voldria contribuir, en la mesura del possible i segons la meva experiència i vivència com a afectada, a millorar la tasca de la fundació.

El Patronat podrà delegar la representació de la Fundació al president.

Contacta amb la Griselda Fillat

Secretari

Joaquim Jornet

Joaquim Jornet Porta
Advocat.
No patró.

Correspon al secretari redactar les actes de les reunions del Patronat, com també estendre certificats d’aquestes últimes i dels acords que s’hi prenen, amb el vistiplau del president.

Contacta amb en Joaquim Jornet

Vocals

Neus Clofent Vilaplana

Comercial en el sector tèxtil.
Patrona.
És vocal de la Fundació des del juny de 2015.

M’agrada format part d’un grup de persones que es dediquen a fer una gran tasca, tan en l’àmbit familiar com social en el món de les cardiopaties.

Jaume Comas Gras

Actor.
Patró.
És vocal de la Fundació des de la seva creació (juny 2008).

Carme Hellín González

Pensionista.
Patrona.
És vocal de la Fundació des del juny de 2013.

Tinc una cardiopatia congènita i sóc la presidenta de l’AACIC. Vull contribuir a ajudar a la Fundació en els propers anys.

silueta home

Salvador Mas de Xaxàs Rovellat
Patró.
És vocal de la Fundació des de la seva creació (juny 2008).
Borja Pardo
Borja Pardo Ibañez
Advocat.
Patró.
És vocal de la Fundació des del gener de 2018.

La meva motivació és col·laborar de forma directa amb la Fundació i ajudar a portar a terme els seus objectius fundacionals.

Equip tècnic i de gestió

La gestió i administració de la Fundació CorAvant es duu a terme a partir d’un conveni amb l’Associació de Cardiopaties Congènites (AACIC).

Coneix l’equip de l’AACIC

Per a més informació, consulta els Estatuts de la Fundació CorAvant