AJUDA’NS A PORTAR PERSONES REFUGIADES UCRAÏNESES A CASA NOSTRA

La Fundació CorAvant i un grup d’entitats sensibles a la situació que està vivint el poble ucraïnès s’estan organitzant per enviar autocars als centres de distribució de refugiats i refugiades de Polònia per evacuar el màxim de persones i acollir-les a casa nostra. Autocar = 55 persones = 200 €/persona (El primer autocar sortirà diumenge […]

Autocar = 55 persones = 200 €/persona

(El primer autocar sortirà diumenge 13 de març a la tarda.)

Col·labora:

(concepte: DONACIO REFUGIATS UCRAÏNA)

Com a fundació, estem obligats a declarar la teva donació, si us plau, envia’ns les teves dades a coravant@fundaciocoravant.org i podràs desgravar-te-la a la propera declaració de la renda:

• Nom complert
  • DNI
  • Adreça postal

Moltes gràcies de tot cor

*A partir de l’1 de gener de 2020, les persones físiques que realitzin donacions tindran dret a la deducció en l’Impost sobre la Renda de les Persones Físiques (IRPF) del 80 % pels primers 150 euros. A partir d’aquesta xifra, la deducció és del 35 % o del 40 % si en els dos exercicis anteriors s’haguessin realitzat donacions amb dret a deducció a favor de la mateixa entitat. La deducció té un límit del 10 % de la base liquidable de l’impost. Les entitats jurídiques tenen una deducció del 35 % de la seva aportació segons els límits legals vigents. Les donacions fidelitzades durant un mínim de tres anys, tenen dret a una deducció en l’Impost de Societats del 40 %.