Com pots col·laborar?

Tu també pots donar suport a les persones que viuen amb una cardiopatia congènita, a les seves famílies, i a la gent del seu entorn.

Et proposem diverses maneres de col·laborar amb nosaltres:

Associa’t

Forma part de la nostra comunitat i fes possible la continuïtat dels projectes que duem a terme per millorar la qualitat de vida dels joves i adults que viuen amb una cardiopatia.

Fes una donació

La teva aportació finançarà els projectes i serveis d’atenció directa als joves i adults que viuen amb una cardiopatia i a les seves famílies.

Beca les colònies

Volem que tots els infants i adolescents que tenen una cardiopatia congènita puguin gaudir d’uns dies de lleure i desconnexió enmig de la natura.

Projecte d’acollida a persones d’Ucraïna

Especialment a aquelles que tenen infants amb cardiopatia congènita, o altres patologies cardíaques, i que no podran rebre atenció als hospitals d’Ucraïna.

Tens una empresa?

Si vols fer alguna col·laboració solidària o desplegar el programa de Responsabilitat Social Corporativa, ens agradaria molt que comptessis amb nosaltres.

Difon la realitat de les cardiopaties congènites

Tu també pots contribuir a difondre la realitat de les més de 40.000 persones que viuen amb una cardiopatia congènita a Catalunya.

Comparteix la teva història

Intercanviar experiències sempre ha estat la base de la nostra entitat perquè pensem que compartint vivències similars podem encoratjar les persones que estan passant per una situació complicada a tirar endavant.

Pensa en el futur un cop tu ja no hi siguis

Inclou la Fundació CorAvant en el teu testament i ajuda’ns a continuar endavant amb la nostra tasca.