Beca les colònies pels infants i adolescents amb cardiopatia

Hem aconseguit els 925 € que ens faltaven per les beques de les colònies d’estiu!

Volem que tots els infants i adolescents que tenen una cardiopatia congènita puguin anar a les Aventures.Cor, les colònies de la nostra entitat, i puguin gaudir d’uns dies de lleure i desconnexió enmig de la natura.

El nivell econòmic de les nostres famílies és més aviat baix, ja que normalment un dels progenitors ha de deixar la feina o reduir-la significativament. Elles ja assumeixen part de l’estada i manutenció dels seus fills i filles, però no poden assumir-ne el cost total. I nosaltres no volem que cap infant ni adolescent es quedi sense poder anar de colònies.

La Fundació CorAvant té el fons Aventures.Cor per becar infants i adolescents amb cardiopatia i fer possible que puguin anar de colònies.

Aquest any, l’Ajuntament de Tarragona i l’empresa ELIX Polymers han col·laborat econòmicament amb el projecte de colònies de l’entitat i també hem rebut donacions de particulars. Moltíssimes gràcies a totes i a tots, de tot cor!

Amb el projecte de les Aventures.Cor contribuïm majoritàriament en 3 Objectius de Desenvolupament Sostenibles (ODS): la fi de la pobresa, la salut i el benestar, i la reducció de les desigualtats.