Fes una donació al fons Aventures.Cor

Volem aconseguir 2.000 € per les beques de les nostres colònies terapèutiques i inclusives per a infants i adolescents amb cardiopatia.

Aquest estiu, 34 infants i adolescents i 5 persones de l’equip aniran de colònies presencials de l’11 al 17 de juliol a Can Maiol (Sant Andreu Salou, Girona)

La Fundació CorAvant té el fons Aventures.Cor per cobrir part dels 350 € del preu de la plaça que les famílies dels infants no poden pagar.

La teva aportació suma i desgrava

Concepte: Donació Fons Aventures.Cor

Número de compte: ES42 0182 7301 7902 0020 1965

Bizum: 00802 Fundació CorAvant

Recorda que les donacions que facis tenen dret a la deducció en l’IRPF del 80 % pels primers 150 €. A partir d’aquest import, la deducció és del 35 % o del 40 % si en els dos exercicis anteriors has realitzat donacions amb dret a deducció a favor de la nostra entitat. La deducció té un límit del 10% de la base liquidable de l’impost.

Pel que fa a les empreses, la deducció és del 35 % de l’aportació segons els límits legals vigents. Les donacions fidelitzades durant un mínim de tres anys, tenen dret a una deducció en l’Impost de Societats del 40 %.

Què farem a les Aventures.Cor Estiu 2021?

• Seguint la dinàmica dels darrers anys, treballarem l’autonomia, el creixement personal i la convivència en un entorn fora de l’habitual i en contacte amb la natura.
  • A més, tal com recomana el Departament de Joventut de la Generalitat de Catalunya, incorporarem l’experiència de la Covid-19 en el nostre projecte educatiu.
  • En tot moment prendrem les mesures de seguretat i d’higiene recomanades, l’equip de monitors i monitores rebrà formació específica i comptarem amb una persona responsable de prevenció i higiene.
  • Per als joves de 16 a 18 anys, a més, oferim un espai d’aprenentatge a través de tasques de premonitors col·laborant i participant activament en les tasques dels monitors.

Projecte Aventures.Cor

Descobreix el projecte Aventures.Cor