Explica’ns la teva història

Tens una cardiopatia congènita? El teu fill ha nascut amb un problema al cor? El teu germà o algun altre familiar proper a tu té una cardiopatia congènita? Has realitzat tasques de voluntariat amb nosaltres? Tens un alumne a la classe que té una malformació al cor de naixement? Ets un professional que té relació amb persones que tenen una cardiopatia congènita? Si has respòs afirmativament a una d’aquestes preguntes, t’animem a compartir la teva experiència.

Intercanviar experiències sempre ha estat la base de la nostra entitat perquè pensem que compartint vivències similars podem encoratjar a les persones que estan passant per una situació complicada a tirar endavant.

L’any 1994 una cinquantena de pares i mares a la Unitat de Cures Intensives de l’hospital compartien llargues estones d’espera fins que podien passar a visitar una estona els seus fills i filles. En aquestes estones, xerraven de com es trobaven, com es sentien, què pensaven… Parlant entre ells es van adonar que s’estaven ajudant a posicionar-se davant de la malaltia dels seus fills i filles. Així és com va néixer l’AACIC, l’Associació de Cardiopaties Congènites.

La Fundació CorAvant es va constituir amb l’impuls de l’entitat AACIC i amb la finalitat de garantir la prestació de serveis d’atenció directa a les persones amb cardiopatia congènita, a les seves famílies i als professionals de la xarxa pública i privada de serveis de Catalunya que tinguin relació amb el món de les cardiopaties congènites des del context no clínic.

Després de la celebració del vintè aniversari i l’edició de la Revista especial “20 anys d’històries com la teva”, vam decidir posar en marxa el blog “Històries com la teva”, un espai virtual on podràs trobar-hi diverses vivències personals narrades en primera persona relacionades amb les repercussions no clíniques de les cardiopaties congènites.

Si tu també tens una història per compartir, t’animem a fer-ho en aquest espai.

Explica’ns la teva història

Nom i Cognoms:

Correu electrònic:

Història:

Fotografia:

*camps obligatoris

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s'apliquen la política de privadesa i termes del servei de Google.
    De conformitat amb el que s'estableix al Reglament Europeu 2016/679 del Parlament Europeu i la Llei Orgànica 3/2018 de Protecció de Dades Personals i Garantia de Drets Digitals, t'informem que les dades incorporades en aquest formulari queden incorporades als sistemes d'informació propietat de la Fundació CorAvant, responsable del tractament.
    En qualsevol moment pots exercir els drets de supressió, accés, limitació, oposició, portabilitat, rectificació i revocació del consentiment a través de l'adreça de correu electrònic a coravant@fundaciocoravant.org
    Per a més informació sobre el tractament de les teves dades personals consulta la nostra política de privacitat en el següent enllaç

En qualsevol moment vostè podrà exercitar els drets d’accés, supressió, rectificació, oposició, portabilitat i limitació, comunicant-ho per escrit amb indicació de les seves dades a en l’adreça de correu electrònic info@aacic.org

Per a més informació, consulti la nostra Política de Privacitat a través del següent enllaç: http://fundaciocoravant.org/ca/politica-de-privacitat/