Fes un llegat solidari

Pensa en el futur un cop tu ja no hi siguis. La legislació catalana en matèria de successions fixa la llegítima en el 25% del patrimoni, essent la resta de lliure disposició. Inclou a la Fundació CorAvant en el teu testament i ens ajudaràs a continuar endavant amb la nostra tasca. Si no hi havies pensat abans i creus que et pot interessar, des de CorAvant et podem posar en contacte amb assessors externs que coneixen bé el tema.

Per a més informació, omple el següent formulari

Nom i cognoms*

Població*

Correu electrònic*

Número de telèfon

Missatge*

*camps obligatoris

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s'apliquen la política de privadesa i termes del servei de Google.
    De conformitat amb el que s'estableix al Reglament Europeu 2016/679 del Parlament Europeu i la Llei Orgànica 3/2018 de Protecció de Dades Personals i Garantia de Drets Digitals, t'informem que les dades incorporades en aquest formulari queden incorporades als sistemes d'informació propietat de la Fundació CorAvant, responsable del tractament.
    En qualsevol moment pots exercir els drets de supressió, accés, limitació, oposició, portabilitat, rectificació i revocació del consentiment a través de l'adreça de correu electrònic a coravant@fundaciocoravant.org
    Per a més informació sobre el tractament de les teves dades personals consulta la nostra política de privacitat en el següent enllaç

En qualsevol moment vostè podrà exercitar els drets d’accés, supressió, rectificació, oposició, portabilitat i limitació, comunicant-ho per escrit amb indicació de les seves dades a en l’adreça de correu electrònic info@aacic.org

Per a més informació, consulti la nostra Política de Privacitat a través del següent enllaç: http://fundaciocoravant.org/ca/politica-de-privacitat/