Fes una donació a la Fundació CorAvant

La teva donació finançarà els projectes i serveis d’atenció, suport i acompanyament als joves i persones adultes que viuen amb una cardiopatia i a les seves famílies. T’oferim 3 maneres de fer una donació a CorAvant.

1. Bizum: La manera més senzilla i ràpida

Dins de l’aplicació, busca l’opció de fer un donatiu o aportar a una causa solidària i després introdueix el codi de la Fundació CorAvant.

Concepte: DONACIÓ + NOM I COGNOMS

2. Transferència o ingrés bancari: Tu fas l’ingrés o transferència

ES42 0182 7301 7902 0020 1965

Concepte: DONACIÓ + NOM I COGNOMS

3. Compte bancari: Et passem el rebut al teu compte

En cas que facis una transferència o ingrés bancari, o que vulguis que nosaltres et passem el rebut al teu compte, omple el formulari i deixa’ns les teves dades:

Nom i cognoms*

Adreça*

Codi postal*

Població*

Número de telèfon*

Correu electrònic*

DNI*

Número de compte (en cas que vulguis que et passem el rebut al teu compte)

Especifica la quantitat que vols aportar*

Si has seleccionat Altres quantitats, indica l'import de la teva donació

Vols el certificat de donació?*

Vols rebre informació de tot el què fem?*

Si has indicat "Sí, perquè..." explica'ns el motiu per poder-te enviar la informació que més s'adequi als teus interessos

*camps obligatoris

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s'apliquen la política de privadesa i termes del servei de Google.
    De conformitat amb el que s'estableix al Reglament Europeu 2016/679 del Parlament Europeu i la Llei Orgànica 3/2018 de Protecció de Dades Personals i Garantia de Drets Digitals, t'informem que les dades incorporades en aquest formulari queden incorporades als sistemes d'informació propietat de la Fundació CorAvant, responsable del tractament.
    En qualsevol moment pots exercir els drets de supressió, accés, limitació, oposició, portabilitat, rectificació i revocació del consentiment a través de l'adreça de correu electrònic a coravant@fundaciocoravant.org
    Per a més informació sobre el tractament de les teves dades personals consulta la nostra política de privacitat en el següent enllaç

Per què necessitem les teves dades?

La nostra entitat està acollida a la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals de mecenatge; i quan rebem una donació hem d’expedir un certificat perquè l’aportació sigui desgravable i presentar-lo a l’Agència Tributària a través del model 182 (declaració informativa de donatius, donacions i aportacions rebudes).

És per això que necessitem les teves dades.

I, si vols, tu també pots beneficiar-te dels avantatges fiscals de la teva donació i desgravar-te-la a la declaració de la renda de l’any que ve amb el certificat de donació. Si el vols, només ens ho has d’indicar.

Deduccions fiscals

El Govern de l’Estat va aprovar el RDL 6/2023, de 19 de desembre i, amb ell, l’esperada modificació de la Llei 49/2002, de 23 de desembre, de règim fiscal de les entitats sense fins lucratius i dels incentius fiscals al mecenatge. Finalment, el 10 de gener de 2024 va ser convalidada al Parlament del Congrés dels Diputats.

Donant persona física

Base de la deducció% de la deducció