Fes una donació a la Fundació CorAvant

La teva donació finançarà els projectes i serveis d’atenció directa als joves i adults que viuen amb una cardiopatia i a les seves famílies.

T’oferim tres maneres de fer una donació a l’entitat:

1. Bizum (la manera més senzilla i ràpida)

Dins de l’aplicació, busca l’opció de fer un donatiu o aportar a una causa solidària i després introdueix el codi 00802, que és el que correspon a la Fundació CorAvant.

2. Transferència o ingrés bancari (tu fas l’ingrés o transferència)

• ES42 0182 7301 7902 0020 1965

A l’assumpte indica-hi: DONACIO + NOM I COGNOMS

Omple el formulari amb les teves dades

Nom i cognoms*

Adreça*

Codi postal*

Població*

Número de telèfon*

Correu electrònic*

DNI*

Especifica la quantitat que vols aportar*

Si has seleccionat "Altres quantitats", indica l'import de la teva donació

Vols el certificat de donació?*

*camps obligatoris

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s'apliquen la política de privadesa i termes del servei de Google.
    De conformitat amb el que s'estableix al Reglament Europeu 2016/679 del Parlament Europeu i la Llei Orgànica 3/2018 de Protecció de Dades Personals i Garantia de Drets Digitals, t'informem que les dades incorporades en aquest formulari queden incorporades als sistemes d'informació propietat de la Fundació CorAvant, responsable del tractament.
    En qualsevol moment pots exercir els drets de supressió, accés, limitació, oposició, portabilitat, rectificació i revocació del consentiment a través de l'adreça de correu electrònic a coravant@fundaciocoravant.org
    Per a més informació sobre el tractament de les teves dades personals consulta la nostra política de privacitat en el següent enllaç

3. Compte bancari (nosaltres et passem el rebut al teu compte)

Omple el formulari amb les teves dades

Nom i cognoms*

Adreça*

Codi postal*

Població*

Número de telèfon*

Correu electrònic*

DNI*

Especifica la quantitat que vols aportar*

Si has seleccionat "Altres quantitats", indica l'import de la teva donació

Indica'ns el teu número de compte bancari*

Vols el certificat de donació?*

*camps obligatoris

Deduccions fiscals

A partir de l’1 de gener de 2020, les persones físiques que realitzin donacions tindran dret a la deducció en l’Impost sobre la Renda de les Persones Físiques (IRPF) del 80 % pels primers 150 euros. A partir d’aquesta xifra, la deducció és del 35 % o del 40 % si en els dos exercicis anteriors s’haguessin realitzat donacions amb dret a deducció a favor de la mateixa entitat. La deducció té un límit del 10 % de la base liquidable de l’impost. Les entitats jurídiques tenen una deducció del 35 % de la seva aportació segons els límits legals vigents. Les donacions fidelitzades durant un mínim de tres anys, tenen dret a una deducció en l’Impost de Societats del 40 %.