Trobada de famílies acollidores i famílies ucraïneses acollides

Des de la Fundació CorAvant, a través del projecte Cors Valents, donem suport a l’acollida i l’acompanyament a les famílies ucraïneses que han fugit de la guerra i també a les famílies que les han acollit.

Dia: diumenge 8 de maig de 2022.

Hora: tot el dia.

Caminada de Castellterçol a l’Espluga de Castellcir, dinar, tertúlia i entreteniments.

Estem acabant de preparar els últims detalls. Tan bon punt tinguem més informació, us la farem arribar.

Omple el formulari i reserva la teva plaça.

Nom de la família acollidora*

Nom de la família ucraïnesa acollida*

Quants adults vindreu?*

Quants nens i nenes menors de 18 anys vindreu?

En cas que vingueu amb nens i nenes menors de 18 anys, quina edat tenen?

Telèfon de contacte*

Correu electrònic de contacte*

*camps obligatoris

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s'apliquen la política de privadesa i termes del servei de Google.
    De conformitat amb el que s'estableix al Reglament Europeu 2016/679 del Parlament Europeu i la Llei Orgànica 3/2018 de Protecció de Dades Personals i Garantia de Drets Digitals, t'informem que les dades incorporades en aquest formulari queden incorporades als sistemes d'informació propietat de la Fundació CorAvant, responsable del tractament.
    En qualsevol moment pots exercir els drets de supressió, accés, limitació, oposició, portabilitat, rectificació i revocació del consentiment a través de l'adreça de correu electrònic a coravant@fundaciocoravant.org
    Per a més informació sobre el tractament de les teves dades personals consulta la nostra política de privacitat en el següent enllaç