Vols que et mantinguem informat/da?

T’agradaria estar al dia de tot el que duem a terme des de la Fundació de Cardiopaties Congènites?

Deixa’ns les teves dades!

Nom i Cognoms:

Correu electrònic:

La subscripció i l'enviament del següent formulari implica l'autorització de l'usuari a favor de FUNDACIÓ DE CARDIOPATIES CONGÈNITES per al tractament de les seves dades personals i de contacte, els quals queden incorporats en els sistemes d'informació titularitat de FUNDACIÓ DE CARDIOPATIES CONGÈNITES i la finalitat de la qual és la de poder posar-se en contacte amb vostè i atendre'l en el menor temps possible.

*camps obligatoris

En qualsevol moment vostè podrà exercitar els drets d’accés, supressió, rectificació, oposició, portabilitat i limitació, comunicant-ho per escrit amb indicació de les seves dades a l’adreça de correu electrònic info@aacic.org

Per a més informació sobre la nostra Política de Privacitat, consulti el següent enllaç: http://www.aacic.org/ca/politica-de-privacitat/

vols rebre informacio