Transparència

L’honestedat i la transparència de la nostra activitat i en la rendició de comptes és un dels nostres grans valors.

La Fundació CorAvant està inscrita al Registre de Fundacions de la Direcció General de Dret i d’Entitats Jurídiques del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya amb el número 2546.

L’entitat treballa de manera coordinada amb diferents entitats que treballen en la millora de la qualitat de vida dels joves i adults amb cardiopatia a nivell municipal, comarcal i per demarcacions.

Es treballa  de manera conjunta amb les diferents entitats, serveis socials i d’altres serveis de la xarxa, tant pública com privada, per oferir una atenció multidisciplinària i a la vegada poder arribar al major nombre de persones possible.

• Treball conjunt amb diferents institucions per tractar temes relacionats amb les cardiopaties congènites, l’àmbit social i de la salut:  Centres d’inserció laboral, punts INCORPORA i d’altres serveis de la xarxa pública i privada del territori català.
  • Treball  amb les  entitats següents del tercer sector:  Fundació Jubert Figueres, Taula del Tercer Sector, Observatori del Tercer Sector,  FCVS Federació catalana de voluntariat social, FEDER, Associació POVAC,  Especial de Treball SIFU, Federació ECOM, Fundació ECOM, Asociación Corazón y Vida de Sevilla, Fundación Menudos Corazones, Associació de Cardiopaties congènites, AACIC, entre d’altres.
  • Participació a la Trobada Anual  i Assemblea de ECHDO (Plataforma europea d’entitats de cardiopaties  congènites).
  • Treball en els següents hospitals de referencia.  Barcelona: Hospital Infantil i de la Dona Vall d’Hebron, Hospital Clínic, Hospital de Sant Pau; Tarragona: Hospital de Santa Tecla, Hospital Joan XXII; Reus, Hospital Sant Joan; Girona, Hospital Josep Trueta; Sabadell, Hospital Parc Taulí; Tortosa, Hospital Verge de la Cinta; Lleida, Hospital Arnau de Vilanova.
  • Convenis de col·laboració amb diferents Universitats i equips de recerca reconeguts.

Registres d’entitats municipals

Ajuntament de Terrassa, núm. 1530. Ajuntament de Girona, núm. EH3279. Ajuntament de Sabadell, núm. 1489. Ajuntament de Badalona, núm. 944. Ajuntament de Lleida, núm. 1048. Ajuntament de Tarragona, núm. 1093.

Documentació legal

Inscripció al Registre de Fundacions

Estatuts

NIF