Col·labora

Tu també pots donar suport a les persones que viuen amb una cardiopatia congènita, a les seves famílies, i a la gent del seu entorn. Et proposem diverses maneres de col·laborar amb nosaltres.

Fes una donació a la Fundació CorAvant

La teva donació finançarà els projectes i serveis d’atenció, suport i acompanyament als joves i persones adultes que viuen amb una cardiopatia i a les seves famílies.

Fes-te soci/a de la Fundació CorAvant

Les malalties cardiovasculars poden afectar tothom i poden aparèixer en qualsevol moment, fins i tot quan menys les esperes.

Una bona gestió emocional és important per a poder afrontar tot el procés i els canvis que se’n derivin de la millor forma.

Des de la Fundació CorAvant treballem l’impacte de la malaltia en el dia a dia i acompanyem i donem suport a les persones que tenen una cardiopatia o una altra patologia de cor i a les seves famílies.

Crea la teva iniciativa solidària

Posa en marxa una activitat i recapta fons per a les persones joves i adultes que tenen una cardiopatia, i les seves famílies.

Implica la teva empresa

Si ets empresari o empresària i t’agradaria fer alguna col·laboració solidaria i/o desplegar el programa de Responsabilitat Social Corporativa de la teva empresa, ens agradaria molt que tinguessis en compte la Fundació CorAvant.

Deixa’ns el teu llegat solidari

El llegat solidari és un acte de generositat en el teu testament.

La legislació catalana en matèria de successions fixa la llegítima en el 25 % del patrimoni, essent la resta de lliure disposició.

Si no hi havies pensat abans i t’interessa deixar part de la teva herència a la Fundació CorAvant perquè creus en nosaltres i en la feina que fem, et podem posar en contacte, sense cap tipus de compromís, amb assessors externs que coneixen bé el tema perquè et puguin informar.

Pensa en el futur un cop tu ja no hi siguis. Inclou la Fundació CorAvant en el teu testament i ajuda’ns a continuar endavant amb la nostra tasca.

Per a més informació, ens pots escriure a coravant@fundaciocoravant.org