T’agradaria conèixer tot el que fem a la Fundació de Cardiopaties Congènites?

CorAvant és la fundació dels joves i adults amb cardiopatia congènita o altres patologies del cor. Si tens més de 18 anys i tens ganes d’estar informat sobre les activitats que fem i els serveis que et podem oferir, deixa’ns les teves dades!

Nom*:

Cognoms*:

Correu electrònic*:

Número de telèfon mòbil:

Població*:

Idioma*:

(*camps obligatoris)

La subscripció i l'enviament del següent formulari implica l'autorització de l'usuari a favor de FUNDACIÓ DE CARDIOPATIES CONGÈNITES per al tractament de les seves dades personals i de contacte, els quals queden incorporats en els sistemes d'informació titularitat de FUNDACIÓ DE CARDIOPATIES CONGÈNITES i la finalitat de la qual és la de poder posar-se en contacte amb vostè i atendre'l en el menor temps possible.

Recorda revisar totes les safates d’entrada del teu correu: correu brossa, promocions i social. I assegura’t de tenir el nostre correu a preferits per a no perdre’t cap de les nostres informacions.

En qualsevol moment pots exercitar els drets d’accés, supressió, rectificació, oposició, portabilitat i limitació, comunicant-ho per escrit a coravant@fundaciocoravant.org

Per a més informació sobre la nostra Política de Privacitat, consulta el següent enllaç: https://fundaciocoravant.org/ca/politica-de-privacitat/

vols rebre informacio