T’agradaria conèixer tot el que fem a la Fundació CorAvant?

CorAvant és la fundació de les persones joves i adultes amb cardiopatia o altres patologies del cor. Si tens més de 18 anys i tens ganes d’estar informat sobre les activitats que fem i els serveis que et podem oferir, deixa’ns les teves dades!

Nom*

Cognoms*

Correu electrònic*

Número de Whatsapp (en cas que vulguis rebre informació a través d'aquest canal)

Població*:

Volem enviar-te la informació que més s'adequi als teus interessos. Indica'ns qui ets:

Si has indicat "Altres", explica'ns una mica qui ets per tal de veure quina informació voldries rebre:

Com ens has conegut? (pots seleccionar més d'una opció)*

Si has indicat "Altres", explica'ns com ens has conegut:

Idioma*:

*camps obligatoris

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s'apliquen la política de privadesa i termes del servei de Google.
    De conformitat amb el que s'estableix al Reglament Europeu 2016/679 del Parlament Europeu i la Llei Orgànica 3/2018 de Protecció de Dades Personals i Garantia de Drets Digitals, t'informem que les dades incorporades en aquest formulari queden incorporades als sistemes d'informació propietat de la Fundació CorAvant, responsable del tractament.
    En qualsevol moment pots exercir els drets de supressió, accés, limitació, oposició, portabilitat, rectificació i revocació del consentiment a través de l'adreça de correu electrònic a coravant@fundaciocoravant.org
    Per a més informació sobre el tractament de les teves dades personals consulta la nostra política de privacitat en el següent enllaç

Recorda revisar totes les safates d’entrada del teu correu: correu brossa, promocions i social. I assegura’t de tenir el nostre correu a preferits per a no perdre’t cap de les nostres informacions.

vols rebre informacio