Què fem?

Des de la Fundació CorAvant sempre hem estat atentes a l’evolució i desenvolupament de les persones joves i adultes que tenen una cardiopatia.

Atenció psicosocial i acompanyament emocional

Quan reps una notícia relacionada amb una malaltia greu, d’un canvi en la teva situació de salut, o bé d’un nou diagnòstic que requereix una intervenció quirúrgica o un tractament diferent, és un moment de crisi inevitable que pot generar incertesa, pors, dubtes i angoixa.

Saber què et passa t’ajudarà a entendre la situació i superar-la.

Aventures.Cor: Les colònies per a infants i adolescents amb cardiopatia, familiars
i amistats que organitza l’AACIC

Fa 15 anys que col·laborem amb el finançament d’una part de les colònies.

L’any 2015 donem un nou impuls al projecte de colònies: 3 edicions a l’any coincidint amb les vacances escolars: Nadal, Setmana Santa.

Recerca

Fa 15 anys que potenciem i impulsem la recerca sobre les repercussions de les cardiopaties en la vida quotidiana:

• Desarrollo de métodos de detección de neurodesarrollo anómalo y alteración relación niño-familia-sociedad en las cardiopatías congénitas.
  • Impacte en les relacions familiars a partir del diagnòstic de cardiopatia congènita i la seva influència en el desenvolupament de l’infant.
  • Impacte de la crisi per alerta sanitària en persones amb problemes de cor en la infància.
  • Relacions familiars durant la crisi d’alerta sanitària.
  • TinyBrains: desenvolupament d’un dispositiu de monitoratge òptic no invasiu.

Cors Valents: Projecte d’ajuda als infants refugiats amb cardiopatia congènita