Què fem?

Des de la Fundació CorAvant sempre hem estat atents a l’evolució i desenvolupament de les persones joves i adultes amb cardiopatia.

Des de la creació de l’entitat (2008) hem pogut detectar noves realitats i necessitats:

• Augment del nombre de persones adultes amb cardiopatia congènita, gràcies al fet que l’índex de mortalitat fa molts anys que està per sota del 5 %.
  • Baixa qualitat de vida d’algunes persones d’aquest col·lectiu, ja que la cirurgia cardíaca de fa trenta anys no tenia res a veure amb l’actual.
  • Avenços tecnològics dels darrers anys han millorat molt la morbiditat d’aquests pacients.
  • Famílies on un dels progenitors amb cardiopatia congènita amb necessitats d’atenció especial i dificultats en la inserció-reinserció laboral.

Davant d’aquesta nova realitat, la Fundació CorAvant ha fet un canvi de mirada i centra els seus esforços a crear una entitat pels joves i adults amb cardiopatia congènita o altres patologies del cor.

A Catalunya hi ha més de 20.000 persones adultes que viuen amb una cardiopatia congènita

Totes elles lluiten dia a dia amb el seu cor a l’hora d’estudiar, treballar, tenir parella i formar una família.

Vius amb una cardiopatia?

Normalment, com a persona adulta ja tens clara la teva patologia i la seva possible evolució.

Això, però, no impedeix que puguis sentir desànim, por o desorientació quan hi ha canvis en la teva situació de salut o quan et donen la notícia que t’han de tornar a operar.

Et podem acompanyar a entendre i respectar els teus límits i a potenciar les teves capacitats.

Tallers virtuals de relaxació Cos i Ment

Un espai per a tu, d’una hora a la setmana, per connectar amb el teu cos i la teva ment i potenciar així el teu autoconeixement.

Aventures.Cor, les colònies per a infants i adolescents amb cardiopatia congènita

Projecte Cors Valents (cooperació internacional)

Des de l’entitat donem suport a les persones que tenen una cardiopatia i viuen com a refugiats o en situació d’especial vulnerabilitat.

Projecte d’acollida a persones d’Ucraïna

Donada la situació actual que està vivint la població d’Ucraïna, ampliem el projecte Cors Valents per acollir i acompanyar les famílies ucraïneses que fugen de la guerra i també donem suport a les famílies acollidores.