Qui som

Des de la Fundació CorAvant treballem l’impacte de la malaltia en el dia a dia i acompanyem i donem suport a les persones que tenen una cardiopatia o una altra patologia de cor i a les seves famílies.

La Fundació CorAvant neix l’any 2008 amb l’impuls de l’AACICl’Associació de Cardiopaties Congènites, per tal d’assegurar els serveis psicosocials i suport emocional per a totes les persones amb cardiopatia congènita i les seves famílies; potenciar i impulsar la recerca per a comprendre les complexitats diàries dels qui viuen amb aquesta patologia; i estar atenta a les noves necessitats d’aquesta població adaptant-se a les noves realitats mèdiques.

L’any 2018, CorAvant centra la seva atenció  psicosocial, emocional, laboral i familiar, a persones joves i adultes que tenen una cardiopatia congènita o diagnosticada en l’edat pediàtrica. L’AACIC s’encarregaria de la infància i l’adolescència, i de les seves famílies

L’any 2022, gràcies a la incorporació del projecte “Connecta’t” a les Unitats de Cardiopaties Congènites de l’Adolescent i l’Adult (UCCAA), CorAvant fa un pas més i obre els seus serveis i projectes a totes aquelles persones que tenen una malaltia cardiovascular.

I, a finals del 2023, iniciem un nou camí amb un nou propòsit: Fer de la Fundació CorAvant l’entitat de referència de les persones amb malalties cardiovasculars.