Benvinguts i benvingudes a CorAvant

A Catalunya hi ha més de 20.000 persones adultes que tenen una cardiopatia congènita sorgida en la infància o la joventut

Els avenços mèdics dels darrers anys han permès que el 95 % dels infants que neixen amb aquesta patologia arribin a l’edat adulta i s’ha reduït l’índex de mortalitat en un 5 %.

Avui en dia, el nombre de persones adultes amb cardiopatia congènita ja supera el nombre d’infants amb la mateixa patologia.

Volem que tots els infants amb cardiopatia puguin anar de colònies

Ens falten 925 € per becar 5 places de les colònies d’estiu i amb tu ho podem aconseguir!

Volem que els 36 infants i adolescents apuntats a les colònies d’estiu puguin gaudir d’uns dies de lleure i desconnexió enmig de la natura a la Casa Amadeo del Poblenou (parc natural del Delta de l’Ebre).

Les seves famílies ja assumeixen part de la seva estada i manutenció, però no poden assumir-ne el cost total.

Aquest any, l’Ajuntament de Tarragona i l’empresa ELIX Polymers han col·laborat econòmicament amb el projecte de colònies de l’entitat i els estem molt agraïdes.

Només ens falta una última empenta!

Projecte d’acollida a persones d’Ucraïna que fugen de la guerra

Sensibles a la situació que està vivint la població d’Ucraïna, la Fundació CorAvant, amb col·laboració de l’Associació de Cardiopaties Congènites (AACIC), durant el mes de març de 2022 inicia el projecte d’acollida de famílies ucraïneses que fugen del conflicte bèl·lic; especialment a aquelles que tenen infants amb cardiopatia congènita, o altres patologies cardíaques, i que no podran rebre atenció als hospitals d’Ucraïna.

De moment, el projecte de l’entitat ja ha acollit 21 famílies ucraïneses, que formen un total de 58 persones, i hi ha 4 famílies que tenen infants amb cardiopatia, i d’altres que també presenten altres patologies.