Benvinguts i benvingudes a CorAvant

La Fundació CorAvant

La Fundació CorAvant es va constituir amb l’impuls de l’Associació de Cardiopaties Congènites (AACIC) amb la finalitat de garantir la prestació de serveis d’atenció directa a les persones que viuen amb una cardiopatia, a les seves famílies i als professionals de la xarxa pública i privada de serveis de Catalunya que tinguin relació amb el món de les cardiopaties des del context no clínic.

L’AACIC va aprovar l’any 2006 la creació d’una fundació i CorAvant es va constituïr l’any 2008 amb l’objectiu d’assumir tots els serveis d’atenció directa que l’AACIC porta desenvolupant per tal de garantir-ne la seva continuïtat i poder ampliar els serveis, donant resposta a les noves necessitats que apareixen en l’àmbit de les cardiopaties.

La Fundació CorAvant treballa conjuntament amb l’AACIC per atendre a nivell psicosocial les necessitats de les persones que tenen una cardiopatia congènita o adquirida en l’edat pediàtrica. També donem suport a les seves famílies i desenvolupem projectes que donen respostes específiques a necessitats detectades causades per les repercussions de la patologia en el dia a dia. Des de 2019, CorAvant es centra en els joves i adults que tenen una cardiopatia congènita o una altra patologia del cor manifestada en l’edat pediàtrica com a beneficiaris principals dels seus projectes.