A Catalunya hi ha més de 20.000 persones adultes amb cardiopaties congènites i sorgides en la infància i la joventut

Els avenços mèdics dels darrers anys han permès que el 95 % dels infants que neixen amb aquesta patologia arribin a l’edat adulta i s’ha reduït l’índex de mortalitat en un 5 %. Avui en dia, el nombre de persones adultes amb cardiopatia congènita ja supera el nombre d’infants amb la mateixa patologia.  Les malalties […]

Les malalties cardiovasculars poden afectar tothom i poden aparèixer en qualsevol moment, fins i tot quan menys les esperes. Una bona gestió emocional és important per a poder afrontar tot el procés i els canvis que se’n derivin de la millor forma.

Des de la Fundació CorAvant treballem l’impacte de la malaltia en el dia a dia i acompanyem i donem suport a les persones que tenen una cardiopatia o una altra patologia de cor i a les seves famílies.

Aquest Nadal, regals amb cor

Calendari solidari 2023, got solidari 100% reutilitzable, bijuteria artesana, Bateguet, articles de papereria, tèxtil… i molts productes més!

Fes una donació

La teva donació finançarà els projectes i serveis d’atenció, suport i acompanyament als joves i adults que viuen amb una cardiopatia i a les seves famílies.

Agenda d’activitats

dimecres 30 de novembre de 2022

diumenge 11 de desembre de 2022

dimecres 28 de desembre de 2022

Taller de relaxació Cos i Ment

Cada dilluns de 16 a 17 hores practiquem exercicis de correcció postural i d’estiraments, respiració conscient i visualitzacions, per tal d’aconseguir un estat de benestar.

Preu: 30€/trimestre o 12€/mes per a socis i sòcies de l’entitat. La inscripció general és de 40€/trimestre o 15€/mes.

Més informació i inscripcions:

Rosana Moyano
infobarcelona@aacic.org