Els joves i adults que viuen amb una cardiopatia necessiten la teva ajuda

La Covid-19 ha tingut un fort impacte sobre la salut emocional i psicològica de la població i els joves i adults que viuen amb una cardiopatia també l’han experimentat. Segons les dades obtingudes en la recerca de l’Impacte de la crisi per alerta sanitària en persones amb problemes de cor de la infància: El 55,4 % […]

• El 55,4 % estan més desanimats que abans quan pensen en el seu futur.
  • El 29,3 % no gaudeix de les coses com abans.
  • El 45,7 % es sent més inquiet/a i agitat/da que abans.

Amb la teva donació fas possible que des de la Fundació CorAvant puguem augmentar el nombre de sessions individuals i grupals cap aquest col·lectiu, escoltar-los i acompanyar-los en aquesta etapa per tal de disminuir els sentiments de pessimisme, pèrdua de plaer i agitació.

I tu també hi surts guanyant: per cada donació pots desgravar-te fins al 80 % en la declaració de la renda del 2021*

• El percentatge varia segons la quantitat donada, 80 % els primers 150 € i a partir de 150 € et desgraves 35 %.
  • A més, la teva fidelitat té premi, si has donat a la Fundació CorAvant durant tres anys o més i no has reduït la quantitat podràs desgravar-te fins a un 40 %.

*Deduccions fiscals a partir de l’1 de gener de 2020. Les persones físiques que realitzin donacions tindran dret a la deducció en l’Impost sobre la Renda de les Persones Físiques, del 80 % pels primers 150 euros. A partir de 150 euros, la deducció és del 35% o del 40% si en els dos exercicis anteriors s’haguessin realitzat donacions amb dret a deducció a favor de la mateixa entitat. La deducció té un límit del 10% de la base liquidable de l’impost. Les entitats jurídiques tenen una deducció del 35% de la seva aportació segons els límits legals vigents. Les donacions fidelitzades durant un mínim de tres anys, tenen dret a una deducció en l’Impost de Societats del 40%.

Vull fer una donació

La Fundació CorAvant

La Fundació CorAvant es va constituir amb l’impuls de l’Associació de Cardiopaties Congènites (AACIC) amb la finalitat de garantir la prestació de serveis d’atenció directa a les persones que viuen amb una cardiopatia, a les seves famílies i als professionals de la xarxa pública i privada de serveis de Catalunya que tinguin relació amb el món de les cardiopaties des del context no clínic.

L’AACIC va aprovar l’any 2006 la creació d’una fundació i CorAvant es va constituïr l’any 2008 amb l’objectiu d’assumir tots els serveis d’atenció directa que l’AACIC porta desenvolupant per tal de garantir-ne la seva continuïtat i poder ampliar els serveis, donant resposta a les noves necessitats que apareixen en l’àmbit de les cardiopaties.

La Fundació CorAvant treballa conjuntament amb l’AACIC per atendre a nivell psicosocial les necessitats de les persones que tenen una cardiopatia congènita o adquirida en l’edat pediàtrica. També donem suport a les seves famílies i desenvolupem projectes que donen respostes específiques a necessitats detectades causades per les repercussions de la patologia en el dia a dia. Des de 2019, CorAvant es centra en els joves i adults que tenen una cardiopatia congènita o una altra patologia del cor manifestada en l’edat pediàtrica com a beneficiaris principals dels seus projectes.