CorAvant

15 anys prenent el pols a la realitat de les cardiopaties i altres malalties cardiovasculars.

1a etapa: Els inicis

La Fundació CorAvant neix l’any 2008 amb l’impuls de l’AACIC, l’Associació de Cardiopaties Congènites, per tal de:

• Garantir la prestació dels serveis d’atenció psicosocial i acompanyament emocional a totes les persones amb cardiopatia congènita, i a les seves famílies.
  • Potenciar i impulsar la recerca sobre les repercussions del dia a dia de les persones que tenen una cardiopatia congènita.
  • Estar atenta a les noves necessitats i realitats de les persones que tenen una cardiopatia congènita, gràcies als grans avenços mèdics en el diagnòstic i tractament de la patologia.

2a etapa: Concretem necessitats

L’any 2018, la Fundació CorAvant centra la seva atenció psicosocial, emocional, laboral i familiar, a persones joves i adultes que tenen una cardiopatia congènita o diagnosticada en l’edat pediàtrica.

L’AACIC s’encarregaria de la infància i l’adolescència, i de les seves famílies.

3a etapa: Un pas més

L’any 2022, gràcies a la incorporació del projecte Connecta’t a les Unitats de Cardiopaties Congènites de l’Adolescent i l’Adult (UCCAA), la Fundació CorAvant fa un pas més i obre els seus serveis i projectes a totes aquelles persones que tenen una malaltia cardiovascular.

I ara què?

Iniciem un nou camí amb un nou propòsit: Fer de la Fundació CorAvant l’entitat de referència de les persones amb malalties cardiovasculars.