Serveis

La Fundació CorAvant continua amb l’acollida de famílies ucraïneses

El dissabte 26 de març de 2022, a través del nostre projecte d’acollida a persones ucraïneses que fugen de la guerra, van arribar les set famílies amb fills i filles que tenen discapacitats múltiples de la frontera d’Ucraïna a València amb un avió militar del Govern d’Espanya.

Aquesta nova fita ha estat possible gràcies a la feina conjunta amb el Ministerio de Defensa, l’Oksana, la Gemma P, l’Elena A, la Rosa Armengol i la Mireia Salvador.

Des de la Fundació CorAvant continuem amb l’acollida de famílies ucraïneses que tenen fills o filles que tenen diagnosticada una patologia. Ara estem fent els tràmits perquè una família de metges de Madrid acullin una nena de quatre anys i la seva família de Kíev perquè pugui seguir amb el seu tractament, i d’un nen amb el Trastorn de l’Espectre Autista (TEA). I l’Oksana i la Gemma P estan en contacte amb més famílies.