Atenem de manera personalitzada cada família ucraïnesa i la seva família d’acollida

La setmana del 28 al 31 de març de 2022, la Rosa, la Gemma, en Xavier i la Maria, han anat a visitar les famílies del projecte d’acollida a persones d’Ucraïna que fugen de la guerra de la Fundació CorAvant.

Totes elles explicaven que una de les coses que estan fent més és ensenyar-los català. Les nouvingudes mostren molt d’interès a aprendre l’idioma. Algunes famílies, fins i tot, se les han enginyat omplint la casa de notes adhesives amb el nom de cada cosa en català i en ucraïnès.

Des de la Fundació CorAvant també les animem a aprendre la llengua i a descobrir diversos racons dels pobles on s’allotgen. I també els donem missatges de calma i esperança pel que fa al permís de treball, ja que és un procés més lent del que elles s’esperaven.

Per altra banda, estem preparant una trobada de famílies per a poder fer un nou retrobament totes plegades.