Serveis

El projecte d’acollida a persones d’Ucraïna de la Fundació CorAvant rep una donació de 6.000 € de CEVASA

La confiança que particulars i empreses posen en el nostre projecte ens dona força per seguir treballant per a les persones que avui en dia encara viuen acollides a Catalunya.

Amb totes les famílies ucraïneses que formen part d’aquest projecte, que vam iniciar el març de 2022, hem treballat per aconseguir la documentació necessària de protecció temporal i d’atenció mèdica, i també l’impacte emocional de la migració forçada, l’ansietat i la vulnerabilitat per capacitar-los cap a la presa de decisions sobre el projecte de vida futur.

Segons els resultats de les nostres valoracions després d’aquests mesos d’execució, el projecte d’acollida a persones d’Ucraïna de la Fundació CorAvant té un fort impacte en aspectes d’autonomia personal, seguretat individual i presa de decisions; habilitats que sovint moltes dones no havien hagut de desenvolupar quan convivien amb la família d’origen.