El Projecte d’acollida a persones d’Ucraïna de la Fundació CorAvant acull 59 persones

D’aquestes 59 persones, 26 són menors d’edat (entre 4 mesos i 17 anys) i 33 són persones adultes (31 dones i 2 homes d’entre 18 i 63 anys).

La valoració del Projecte d’acollida a persones d’Ucraïna que fugen de la guerra de la Fundació CorAvant és:

• Les persones acollides agraeixen el suport, l’acompanyament i la capacitació que se’ls ha donat per poder adaptar-se a la nova situació.
  • Les famílies acollidores valoren la intensitat de l’experiència d’acollir i l’esforç d’adaptació que els ha suposat tant personalment com familiarment.
  • Els voluntaris i voluntàries han viscut l’experiència amb molta intensitat i improvisació i agraeixen que l’equip de professionals de la Fundació hagi organitzar aquest projecte.
  • L’equip de professionals de la Fundació ha valorat el projecte com una acció necessària entenent la situació d’emergència i valora que s’hagi donat resposta a moltes necessitats tot i que algunes han quedat per cobrir.

En primer lloc, us vull donar les gràcies per donar-me l’oportunitat de poder ajudar a una família ucraïnesa. La meva experiència ha estat molt positiva, entre tots hem donat acolliment, habitatge, menjar i feina a aquesta família, i al fill, que té problemes de cor, ara està ben cuidat a Vall d’Hebron. Moltes gràcies a la Fundació CorAvant i en especial a la Mireia Salvador i a la Maria Tieplova per haver-ho fet possible.”

Marc Vancells, família acollidora – Gener 2023

Volem donar les gràcies a totes les famílies i particulars que van respondre a la nostra crida col·laborant econòmicament, en espècies o recursos.

Volem fer una menció especial a l’equip de voluntaris i voluntàries que s’hi va implicar al 100 % per poder acollir aquestes 22 famílies: Gemma Poca, Txema Pluvins, Xavier Palau, Xavier Moya, Judit Bossa, Cecília Gómez, Montse Armengol, Eloi Coloma i Margarita Armengol, Santi Ballesté, Neus Clofent.

Aquest projecte s’ha dut a terme amb el suport dels recursos que les diferents administracions van activar per poder atendre les necessitats d’acollida de les persones que fugien de la guerra d’Ucraïna.

Moltes gràcies de tot cor a: Cevasa, Hospital de Lviv, Ministerio de Defensa de España, Parròquia Santa Eulàlia de Vilapicina, Travel Wifi i Xarxa de Comerciants de Moià.

Llegeix el resum de la memòria del Projecte d’acollida a persones d’Ucraïna de la Fundació CorAvant

Llegeix la memòria del Projecte d’acollida a persones d’Ucraïna de la Fundació CorAvant