Una de les famílies ucraïneses acollides dins el projecte de la Fundació CorAvant comença la seva nova vida independent a Lleida

El divendres 20 de maig de 2022, una de les famílies ucraïneses acollides dins el projecte de la Fundació CorAvant que estava allotjada a Viladecavalls va decidir començar una nova etapa en un pis social a Lleida a les Llars del Seminari.

La família acollida està molt agraïda i contenta per tota l’ajuda i suport que han rebut per part de la família acollidora i la Fundació CorAvant. Per la seva part, la família acollidora també ens dona les gràcies per tot el suport que ha rebut per part de CorAvant.

Les Llars del Seminari, gestionades per la Fundació “Entre Tots i per al Bé de Tothom”, agrupen un total de divuit pisos que acullen famílies en situació de vulnerabilitat social de manera temporal (màxim tres anys) per tal que puguin recuperar la seva autonomia.

Data de l'esdeveniment

Inici: