Serveis

Ajuda’ns a portar a persones ucraïneses a casa nostra

La Fundació CorAvant i un grup d’entitats sensibles a la situació que està vivint el poble ucraïnès ens estem organitzant per a enviar una autocar a Cracòvia per a recollir a 48 persones que han fugit d’Ucraïna a causa del conflicte bèl·lic.

Una vegada l’autocar arribi a Barcelona, ja tenim seleccionades unes famílies per a acollir a aquestes persones. Per acollir entenem, allotjar-les, acompanyar-les i ajudar-les en tot allò que necessitin amb el suport de les entitats organitzadores fins que entrin en el circuit oficial de les administracions que esperem que sigui relativament aviat, encara que no podem parlar de terminis.

Ja hem aconseguit l’acreditació per a actuar sobre el terreny. De moment, tenim una voluntària, també acreditada, treballant a Cracòvia i a dos voluntaris que viatjaran amb autocar per donar el suport necessari i acompanyar a les persones que viatjaran en l’autocar de tornada a Barcelona.

L’autocar que teníem previst per a sortir el diumenge, finalment, i si no passa res, sortirà dimecres. La nostra previsió és que estigui de tornada per a final de la setmana que ve, estem fent tot el possible però res és segur. La situació és molt canviant i cada moment és crucial.

Fins al moment, hem cobert les despeses bàsiques de l’autocar, però encara queda molt per fer, seguim preparant el viatge i l’acollida de les famílies a casa nostra

Col·labora: Bizum: 00802

Dins de l’aplicació, busca l’opció de fer un donatiu o aportar a una causa solidària i després introdueix el codi 00802, que és el que correspon a la Fundació CorAvant.

o fes una transferència bancària: ES15 2100 0812 1102 0075 6055 (concepte: DONACIO UCRAÏNA)

Com a fundació, estem obligats a declarar la teva donació, si us plau, envia’ns les teves dades (nom complet, DNI i adreça postal) a coravant@fundaciocoravant.org i podràs desgravar-te-la a la propera declaració de la renda.

Moltes gràcies de tot cor

*A partir de l’1 de gener de 2020, les persones físiques que realitzin donacions tindran dret a la deducció en l’Impost sobre la Renda de les Persones Físiques (IRPF) del 80 % pels primers 150 euros. A partir d’aquesta xifra, la deducció és del 35 % o del 40 % si en els dos exercicis anteriors s’haguessin realitzat donacions amb dret a deducció a favor de la mateixa entitat. La deducció té un límit del 10 % de la base liquidable de l’impost. Les entitats jurídiques tenen una deducció del 35 % de la seva aportació segons els límits legals vigents. Les donacions fidelitzades durant un mínim de tres anys, tenen dret a una deducció en l’Impost de Societats del 40 %.